Governance
Jsme součástí skupiny Vienna Insurance Group, která je synonymem stability a kompetence v poskytování finanční ochrany před riziky. Našim cílem je udržitelná profitabilita, která nám umožní zůstat dlouhodobým spolehlivým partnerem našim klientům i v dynamicky se měnící době. Naše zkušenost společně s profesionalitou představuje pevnou a bezpečnou základnu. Poskytujeme produkty a služby vytvořené našim klientům na míru. Chceme, aby každý produkt byl pro klienta srozumitelný a jednoduše dostupný.
Naše poslání
„Pro naše klienty jsme spolehlivý partner, který zmírňuje dopad nepříznivých životních událostí.“
Naše hodnoty
- my – náš úspěch stojí na schopnosti každého z nás spolupracovat napříč celou skupinou.
- mistrovství – chceme být nejlepší v tom, co děláme.
- integrita – věříme v dané slovo a férovost ve veškerém jednání.
- autonomie – přijímáme osobní zodpovědnost za svěřenou pozici či úkol.
Etická pravidla
Dodržování českých i mezinárodně uznávaných standardů v oblasti odpovědného chování, udržitelnosti, férovosti, etického jednání a reportingu je pro nás zásadní. Dodržujeme Desatero základních etických pravidel a zavázali jsme se etickým kodexem k dodržování Pravidel etického chování.
Jako člen České asociace pojišťoven jsme vázáni Kodexem etiky v pojišťovnictví a Etickým kodexem finančního trhu. Zavedli jsme program prevence protiprávního chování, kterým utvrzujeme naše zaměstnance, že prohřešky, jako například korupce a podvody, jsou zcela nepřípustné.
Řídíme se cíli udržitelného rozvoje SDGs přijatými na Summitu OSN 2015 v rámci Agendy pro udržitelný rozvoj 2030.
Pokud se domníváte, že ve společnosti Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group dochází k protiprávnímu jednání, máte možnost jej oznámit ZDE.
Pečujeme o klienty
Pojišťovna je z podstaty svého podnikání odpovědným subjektem. Principem pojištění je pomoc v nouzi a solidarita v těžkých životních situacích. Naše produkty chceme vytvářet jako udržitelnější. Například umožňujeme pojištění osob do stále pokročilejšího věku a rozšiřujeme poskytování asistenčních služeb ve zdravotní a sociální oblasti, a to nejen pojištěným, ale i jejich blízkým například v podobě linky ČPP Pomoc.
Využíváme podpory služby Transkript, která zlepšuje kvalitu obsluhy našich sluchově postižených klientů. Přes službu Transkript bylo v roce 2022 zrealizováno 159 kontaktů informační linky ČPP.
Zveřejňujeme zprávy o udržitelném podnikání
V souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2014/95/EU o nefinančním reportingu a dalšími legislativními požadavky zveřejňujeme každoročně na webových stránkách Zprávu o udržitelném podnikání týkající se aktivit v oblasti společenské odpovědnosti. V následujících letech chceme náš reporting přiblížit k úplnému naplnění standardů ESG reportu.