Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

1) Bezpečnost na prvním místě: Následujte pokyny integrovaného záchranného systému.

2) Vyčkejte, než se živel uklidní, aby nedošlo k ohrožení zdraví.

3) Dokumentace škod: Když to bude bezpečné, pořiďte fotodokumentaci situace a poškozeného vozidla, které bude identifikovatelné dle RZ nebo VIN.

4) V žádném případě nestartujte zaplavené či zatopené vozidlo!

5) V žádném případě nevjíždějte do zaplavené či zatopené oblasti!

6) Nahlášení škody: Škodu nahlaste co nejdříve telefonicky na lince klientského centra: +420 957 444 555, nebo online prostřednictvím formuláře na: www.cpp.cz/klientsky-servis/reseni-skody

7) Budete potřebovat číslo pojistné smlouvy nebo osobní údaje pro identifikaci smlouvy, či identifikaci vozidla (RZ, VIN). Své pojistné smlouvy můžete také najít po přihlášení do Klientské zóny ČPP na adrese: moje.cpp.cz. Připravte si také číslo vašeho bankovního účtu pro vyplacení plnění a Vámi pořízenou fotodokumentaci.

8) Je možné volat odtahovou službu (Global assistance tel: 1220) a nechat přepravit vozidlo na místo opravy.

9) Sledování průběhu likvidace: Průběh vyřizování můžete sledovat prostřednictvím online aplikace ČPP, ke které získáte přístup po zaregistrování škodní události.

10) Vyplacení pojistného plnění: O ukončení likvidace budete informováni dopisem nebo e-mailem, kde bude uvedena výše pojistného plnění a informace o jeho zaslání na váš účet.

Pokud vás zajímá, jak postupovat v případě majetkových škod, informace naleznete ZDE.

Česká podnikatelská pojišťovna je tu pro vás v těchto náročných časech a je připravena poskytnout veškerou podporu při řešení vzniklých škod. Vždy dbejte pokynů likvidátora a při odstraňování následků povodně používejte ochranné pomůcky a dodržujte hygienické zásady. Věříme, že společně situaci zvládneme. Neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoliv dotazy.